…Imi pare atat de rau!


Cat de mult timp imi ia sa construiesc ceva, o prietenie, o iubire, o camaraderie..  cat de greu imi este sa construiesc o incredere reciproca intre mine si oamenii din jurul meu..  si cat de usor este sa distrug totul intr-o clipa, tot ceea ce cladisem intr-un interval indelungat de timp,  am distrus in doar 15 min (max!!). Poate intr-un alt moment al vietii mele nu mi-ar fi pasat, as fi trecut ca un uragan prin tot si nu m-as fi uitat in urma dupa supravietuitori, insa acum imi pare atat de rau ca am actionat cu josnicie, intr-un moment de ..gelozie si invidie, ranind astfel atat de multe persoane, care nu mi-au facut practic, nici un rau.. Doare, doare atat de tare, incat simt ca se sfasie sufletul in mine de vinovatie, iar lacrimi nu am sa vars, nu mai am ..si inima sangera in lipsa lor. Oare de am ales sa calc in picioare toate aceste lucruri frumoase pe care le aveam, putine dar atat de minunate si dragi? De ce nu m-am putut multumi si am vrut tot mai mult? Ce am vrut sa demonstrez? Cui? …nu am demonstrat decat ca nu am integritate, valoare, principii… sunt de o imoralitate covarsitoare si ma simt foarte rusinata de toate faptele mele. Ce sa mai cer acum, cand am avut si am dat cu piciorul? Am ranit, am calomniat, am acuzat, am insultat …si toate din cauza furiei mele pe care nu am putut-o stapani. Cat de mult imi doresc sa nu fi facut nimic din tot ce am facut, sa fi gandit mai mult inainte sa actionez, sa-mi fi putut domoli ranchiuna.. dar acum, este mult prea traziu ..valul a trecut si a luat cu el cele mai frumoase sentimente de care am avut parte in viata mea …lasandu-ma singura …cu bratele goale …cu sufletul pustiit.

4 comentarii (+add yours?)

  1. MisteriousSoul
    Apr 08, 2011 @ 10:29:27

    Ce ironie sa dau peste pagina asta pe internet…pacat, pacat de tot…asa a facut si iubita mea…ma rog, fosta iubita. Offf…oare de ce atata rautate si suferinta in lumea asta?

    Răspunde

  2. June
    Apr 08, 2011 @ 10:53:00

    Poate pentru ca femeia are monopolul dramei si al suferintei.. si in dorinta ei de a domina un barbat, devine agresiva… fara sa constientizeze insa, ca prin agresivitate, pierde totul ..nu castiga nimic.

    Răspunde

  3. Dana
    Feb 21, 2012 @ 00:13:55

    …Extraordinar!..cautam cu totul altceva cand Google imagini m-a trimis la aceasta pagina..Ce pot sa-ti spun este ca ma regasesc poate 50 % in ceea ce ai declarat.Este normal sa te simti vinovat cand ranesti persoana/persoanele iubite. Ceea ce conteaza este daca ai facut-o voit.Pentru ca intotdeauna o actiune de-a noastra va cauza consecinte..Si daca declaratia interioara au fost chiar sentimentele tale, inseamna ca „victimele” trebuie sa te iubeasca si sa iti ierte totul, ba mai mult, sa te ajute sa schimbi ceea ce nu este bine in comportamentul tau!Iar daca aceste persoane nu sunt dispuse la sacrificii pentru tine, nu te iubesc indeajuns!Gresind -invatam, iubind-iertam!

    Răspunde

Lasă un răspuns

