Picuri de iubire..


Cat de mult imi place sa ascult cantecul picaturilor  de ploaie  care, in aceasta noapte imi bat in geam necontenit.. Cat de mult imi plac tunetele si fulgerele! Doamne, cat de mult iubesc acest concert al naturii, ma linisteste si ma transpune intr-o alta lume, a viselor, a dorintelor..

Stau ghemuita sub plapuma si tresar la fiecare bubuitura, la fiecare scanteie si fiecare pas de dans al picurilor nazdravane.. Nu mi-e teama, deloc! Este momentul meu preferat. O noapte ploioasa, acompaniata de toata orchestra.

De ce iubesc atat de mult ploaia si intunericul noptii? Pentru ca acesta este singurul moment in care ma simt cu adevarat in elementul meu.

Si patul este gol.. el nu este sa ma tina in brate …de mana, nu este sa-mi fie partener de dans pe muzica ploii nebune..! Sunt singura… si mi-e bine? Ploua.. si mi-as dori ca el sa fie aici cu mine si sa simt ca ale mele cuvinte nu se cred a fi suficiente pentru a-i povesti despre toata dragostea ce i-o port..!

O dorinta nebuna ma impinge sa ies afara, asa in rochita de noapte, sa dansez ..si sa plang… nimeni nu va putea sa-mi vada lacrimile, pentru ca ..ploua, iar lacrimile imi vor fi mangaiate de atingerea rece a ploii…

Dragul meu, stii ce imi doresc cel mai mult? Sa facem dragoste intr-o noapte cu ploaie torentiala, cu fulgere si tunete puternice, noi doi in asternuturi albe din bumbac, noi doi cufundati in parfumul suav al naturii..  Sa adorm apoi pe ritmul batailor inimii tale.. iar dimineata, privirea ta sa-mi fie unic rasarit de soare!

UPDATE:  In cele din urma, dragul meu, am avut parte de nopti petrecute alaturi de tine, in asternuturi albe din bumbac…  am adormit la pieptul tau, m-am cufundat in bratele tale, iar sarutarile tale matinale mi-au umplut fiinta de fericire…  singurul aspect care ne-a lipsit a fost ..ploaia torentiala. 🙂

Maybe, next time! 😉

2 comentarii (+add yours?)

  1. ionela
    Feb 17, 2012 @ 09:09:47

    ai scris frumos!
    ploaia o iubesc si eu! mi-e draga….e sora mea!mama mea! habar n am dar mi-e draga tare! im plac si melodiile! apropo pe cea a cristiianei raduta o uitasem.faina tare si asta.multumesc ca mi-ai reamintit de ea!:)

    Răspunde

  2. June
    Feb 17, 2012 @ 17:17:22

    si eu iti multumesc mult pentru apreciere. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

