Compromisuri


…Barbatul perfect! Cred ca pur si simplu, nu exista asa ceva. Din fericire sau nu, este valabil si pentru femei, pentru ca nici noi nu facem totul perfect si, cu siguranta, avem si noi o gramada de defecte, asa ca nu avem nici un drept sa pretindem perfectiunea la un barbat.  Totusi, noi ne-am lasat convinse ca, daca alegem un partener care nu este absolut perfect in orice detaliu, facem de fapt un compromis, iar din aceasta notiune decurge ideea ca ne-am multumi cu ceva submediocru, de calitate inferioara. Realitatea cruda este ca, fiecare dintre noi facem compromisuri, chiar si in momentul cand gasim barbatul potrivit pentru noi.

Sa zicem ca exista zece lucruri care descriu barbatul perfect.. iar sansele sa gasesti un barbat care sa le aiba pe toate sunt foarte mici. Va exista cel putin o dorinta a ta pe care el sa nu o poata bifa. La urma urmei, e si el OM. Dar, ai fi in stare sa treci peste toate celelalte noua calitati numai pentru ca ii lipseste un singur lucru? Ai ramane marcata de acel minus al lui, sau ai reusi sa te concentrezi pe restul de noua in care exceleaza?

In viata mea au fost barbati imperfecti tocmai din cauza acelui minus.. acel lucru de care eu aveam nevoie si lor le lipsea cu desavarsire a facut sa ma obsedeze atat de tare, incat ajunsesem sa-i desconsider nu numai ca barbati, ci si ca oameni. Nu am facut compromisuri niciodata, pentru ca in conceptia mea credeam ca nu voi avea nici un castig la afacerea asta. Mergeam pe premisa: ori totul, ori nimic.. si, astfel am cules ce am semanat: nimic. Am incercat sa obtin ceea ce nu se putea obtine si ..am pierdut oameni dragi, care indeplineau alte noua calitati minunate pe care am refuzat sa le vad. Am cautat in urmatorul barbat, ceea ce precedentii sai nu aveau, am cautat perfectiunea, fara sa realizez faptul ca toti barbatii aduc cu ei probleme personale si obiceiuri pe care trebuia sa le suport. Poate ca daca nu as fi fost atat de pretentioasa …n-as fi ajuns acum sa traiesc alaturi de un barbat care indeplineste doar doua dintre cele zece calitati… De ce? Pentru ca au trecut anii, iar eu m-am grabit… vazand ca nimeni nu indeplineste toate criteriile, m-am resemnat.

Poate ca tu ai gasit un barbat de treaba, nu stii daca  indeplineste toate cele zece criterii, insa poti vedea lucrurile bune pe care le are de oferit… si totul va depinde de faptul ca ai avut o atitudine pozitiva, ca te-ai indragostit sau nu, este partea a doua.. insa nu ai mai stabilit standardul atat de sus incat sa nu-l poata atinge si a fost minunat. Nu stii daca l-ai considerat perfect total, insa ai considerat ca ti se potriveste, ca te bucura foarte mult faptul ca prezenta lui doar, te poate face atat de fericita si implinita.

Abia acum ai inteles cat de mult il iubesti si cat de mult il pretuiesti.. pentru ceea ce este, nu pentru ceea ce ti-ai dori tu sa fie.. Abia acum ai inteles ca intotdeauna primesti ceea ce oferi, iar daca ii oferi totul neconditionat , poti primi mult mai mult in schimb.. Este adevarat ca ai inteles cam tarziu cum stau lucrurile, insa.. azi poti spune ca ai facut un compromis, esti mandra si te bucuri enorm pentru asta!

2 comentarii (+add yours?)

  1. IORDAN VASILE ELENA
    Mai 11, 2011 @ 23:19:21

    Barbatul perfect… cred ca fiecare femeie are in mintea ei o anumita imagine… oare exista „barbatul perfect” oare exista „femeia perfecta”? Eu cred ca nu, ptr ca fiecare dintre noi avem macar un defect, fiecare dintre noi am facut macar o data un compromis… sau poate exista

    Răspunde

    • June
      Mai 15, 2011 @ 02:51:12

      Si totusi, la un momentdat in viata.. atunci cand ne indragostim, ajungem sa vedem perfectiunea chiar si in persoana cea mai imperfecta.
      Lucru bizar, de altfel… nu-i asa?

      Răspunde

Lasă un răspuns

