Un barbat…


Exista un barbat. Si poate ca ma uraste intr-un mod firesc si normal. Il enervez. Il agasez in momentul in care vrea sa se odihneasca / sa se uite la un meci de fotbal sau un film. Nu stiu sa-i pregatesc masa si nu sunt destul de intelegatoare si rabdatoare sa-l ascult atunci cand are nevoie. Nu stiu sa-l sarut si nici sa-i mangai trupul asa cum isi doreste, iar atitudinea mea vulcanica in pat  il scoate din minti…

Greseala mea este ca la cea mai mica greutate care se iveste intre noi, il amenint ca plec. Sunt rea, draconica, posesiva, geloasa si egoista, stiu.. si totusi atitudinea lui ma sensibilizeaza si ma raneste inevitabil.

Uneori simt ca ma iubeste..  dar mai apoi, dupa 5 min gandul asupra faptului ca la fel si identic poate a iubit toate femeile din viata lui, ma face sa devin caustica si sceptica atat  in privinta lui cat si a sentimentelor sale. Poate ca il iubesc si eu cu toata fiinta mea sau, poate ca l-am mintit cu nerusinare de nenumarate ori si poate ca o voi mai face, cine stie… Poate ca uneori sufletul meu ii sopteste amagitor mintii mele ca noi doi am putea ramane impreuna toata viata.. Si poate ca de atatea ori mintea mea se lasa pacalita, desprinzandu-se de realitate, viseaza la ceea ce nu se va materializa niciodata.. iar in momentul cand redevine rationala, ajunge sa regrete faptul ca a dat semne de slabiciune si frau liber imaginatiei. El stie ca il iubesc.. si cat de puternic se framanta acest sentiment in mine, caci am citit de atatea ori in privirea lui mila si neputinta faptului ca nu imi poate impartasi acest sentiment… si acest lucru m-a infuriat  intotdeauna.. Mila si neputina? Oare asta am am vazut cu adevarat sau asta am vrut eu sa vad? Poate ca si eu cer prea mult si oricat de mult as primi, niciodata nu sunt multumita.. Oare voi putea fi vreodata multumita de ceea ce primesc, sau intotdeauna voi cauta perfectiunea si voi cere ceea ce nimeni nu-mi poate oferi vreodata? Ce imi doresc eu? Hmmm.. pai nici eu nu prea stiu, tind sa cred ca FIX de aceea sunt tot timpul nemultumita.. 😛

El crede ca ma cunoaste foarte bine si ca sunt poate asemeni unei carti deschise, ca sunt atat de transparenta, probabil ca o picatura de roua,  insa el habar nu are cat de disperata alerg eu in negurosul meu suflet… si cate rani irecuperabile si inca foarte dureroase ascunde acesta. Cum sa ma deschid in fata lui, cand el nu face altceva decat sa ma tina in bezna, fara nici un licar de lumina?

De atatea ori am incercat sa gasesc raspunsuri la intrebari pe care el nu le cunoaste sau nu vrea sa le accepte.. De cele mai multe ori imi raspunde evaziv si ma lasa pe mine sa-mi imaginez totul, sa-mi dau singura raspunsurile, dar este atat de greu sa le gasesc.. si ma face sa ma simt atat de slaba, aruncata dintr-un colt intr-altul al ringului, abandonata parca intr-un labirint necunoscut creat de el, alerg sa caut iesirea care poate nici macar nu exista.. Nu exista labirint fara iesire, zici? Ba da, exista.. caci labirintul fara iesire este un labirint din care nu mai doresti tu sa iesi.

Exista un barbat…

…chiar exista?

1 comentariu (+add yours?)

  1. Elena
    Aug 01, 2011 @ 10:55:30

    Există? probabil că DA. Dacă te mângâie cu ceva, am trecut și eu prin asta. 7 ani. Până într-o zi când am simțit brusc că totul a devenit absolut inutil și am plecat. Da, și eu am fost acuzată că plec atunci când e greu sau complicat.
    Poate nu ai să pleci. Dar, dacă vei alege totuși asta, ai grijă: dacă nu ești foarte-foarte atentă, s-ar putea ca următorul să fie – cum zicea cineva- ” același bărbat, dar cu altă pereche de pantaloni”.
    Baftă!

    Răspunde

Lasă un răspuns

